Saturday, February 12, 2011

JOM masuk U!!






Ok..semalam balik dari akademi memandu kat kotaraya tu..saya terdengar la hebahan dari radio RTM..Maklum la cikgu memandu saya tu veteran..jadi mm
g sah2 la dia xlayan Hitz.fm atau Hot.fm kan...

Tgh mengelamun tu disamping meredah jammed dalam kereta tu..ader la hebahan untuk
Karnival Jom Masuk U ni...Zon 4 iaitu di Kelantan pada 12-13hb sahaja...

balik rumah tu saya pun terus la bgtau mama..maklum la kena bergantung pada org lagi sebab saya kan tgh belajar memandu lagi..jadi..

ayah pun dengan senang hati nak hantarkan saya ke sane..
Saya pun bersiap la..dan berbekal kan fail ditangan saya ke sana..seorang diri..biasa nyer tempat2 macam ni saya pergi dengan kengkawan tp kerana mereka jauh..saya ke sana seorang aje la...

Main entrance di Kelantan Trade Centre lah yang menjadi pusat bagi Karnival ni...
banyak jugak la booth2 yang dibuka..IPTA& IPTS pun mengambil bahagian..Banyak informasi2 yang boleh kita dapat melalui karnival ni..contohnya skim pinjaman PTPTN dan MARA...
Jadi jangan lepas kan peluang anda yer!! JOM MASUK U!!


1 comment: